کوالکام و گلوبال وایرلس قرارداد همکاری امضا کردند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز”  ،  با امضای این قرارداد ، شرکت کوالکام به فعالیت در زمینه های یاد شده ، وارد شد.با امضای قرارداد یاد شده  و براسا س مفاد آن ، شرکت گلوبال وایرلس تکنالوژیس  حق امتیاز جهانی را در زمینه توسعه ، تولید و فروش …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز”  ،  با امضای این قرارداد ، شرکت کوالکام به فعالیت در زمینه های یاد شده ، وارد شد.
با امضای قرارداد یاد شده  و براسا س مفاد آن ، شرکت گلوبال وایرلس تکنالوژیس  حق امتیاز جهانی را در زمینه توسعه ، تولید و فروش شبکه های femtocells از شرکت کوالکام  اخذ کرد.
به این ترتیب شرکت Global Wireless Technologies فعالیت در زمینه اجرا وتکمیل شبکه های دارای استاندارد CDMA2000, WCDMA و TD-SCDMA 3G ، فعالیت می کند.
“رابرت کناس” Robert Kenas معاون شرکت GlobalWireless (GWT) در بخش مدیریت تولید ، گفت :  این شرکت بویژه تجربه استفاده از  سرویس های وایرلس را برای کاربران تشکیلات اقتصادی و کاربران عادی ، ارتقا می دهد.
وی افزود: با کسب امتیاز شبکه femtocell از شرکت کوالکام ،  شرکت ما درزمینه ارایه سرویس ۳G femtocell  ، معماری ابتکاری و نو در پلتفرم مربوطه با قابلیت بازسازی و ارتقاع شبکه ، برای استفاده کاربران در ادارات و منازلشان  ، عرضه می کند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا