ایسوس قوی‌ترین لپ‌تاپ Chromebook را عرضه کرد

در بین انواع مختلف دستگاه‌های الکترونیکی موبایلی که این روزها در بازار جهانی به فروش می‌رسد، Chromebook مبتنی بر سیستم عامل رایانه‌ای گوگل یکی از عجیب‌ترین و ویژه‌ترین محصولات موجود محسوب می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوگل این روزها تمرکز ویژه بر بازار جهانی لپ‌تاپ دارد و سامسونگ نیز این روزها همکاری‌های ویژه با گوگل آغاز کرده است تا از این طریق بتواند مدل پیشرفته Chromebook را وارد بازار کند.

با این وجود شرکت ایسوس آخرین محصول در سری لپ‌تا‌پ‌های Chromebook را معرفی کرد که برای علاقمندان به بازی‌های ویدیویی مناسب است. این دستگاه جدید که Chromebook C302CA نام دارد، در خانواده لپ‌تاپ‌های پیشرفته طبقه‌بندی می‌شود.

asus-chromebook-c302ca-3

این رایانه همراه به گونه‌ای ساخته شده است که نمایشگر آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و در حالی که بیشتر رایانه‌های Chromebook قیمت ارزان دارند، این محصول با امکانات پیشرفته و قیمت گران‌تر عرضه می‌شود.

asus-chromebook-c302ca-2

شرکت ایسوس برای این رایانه همراه قابلیت‌های متفاوت و پیشرفته‌ای در نظر گرفته است که از جمله آنها می‌توان به پردازنده Core m3-6730 اینتل، رم ۸ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی eMMC اشاره کرد.

این لپ‌تاپ که هنوز به صورت رسمی وارد بازار نشده است، نمایشگر ۱۲٫۵ اینچی لمسی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و پیش‌بینی شده است که قیمت پایه آن ۸۷۰ دلار باشد.

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا