منتظر سومین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل باشید

عرضه سومین سری از ساعت‌های مچی هوشمند اپل اتفاق می‌افتاد و البته این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور پایان سال جاری میلادی عرضه شود.

موبنا, رضا خواجه وند – در بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی اپل بیشترین سهم را اختیار دارد و با دو ساعت مچی هوشمندی که تاکنون روانه بازار کرده، توانسته است بیشترین توجه را از جانب کاربران به خود جلب کند. منابع آگاه می‌گویند در آینده نزدیک می‌بایست منتظر سومین سری از ساعت‌های مچی هوشمند اپل باشیم.

خبرگزاری چینی زبان «الکترونیک دیلی نیوز» در گزارش جدید خود توضیح داد عرضه سومین سری از ساعت‌های مچی هوشمند اپل اتفاق می‌افتاد و البته این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور پایان سال جاری میلادی عرضه شود.

البته این خبر چندان هم غیرمنتظره نبود. زیرا اپل در این بازار که محبوبیت زیادی دارد باز هم به جلو حرکت می‌کند و محصولات بیشتری به دست کاربران می‌رساند. البته باید توجه داشت ساعت هوشمند اپل هنوز به سوددهی نرسیده است و با وجود اینکه شرکت مذکور بیشترین سهم را از بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی دارد، ولی مردم هنوز تمایل زیادی به خرید این محصولات ندارند.

منتظر سومین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل باشید

نوشته های مشابه

لازم به ذکر است چندی پیش شرکت اپل اعلام کرد که قصد دارد سیستم عامل «واچ‌او‌اِس» را به‌روزرسانی کند و همین مسئله نشان می‌دهد که سومین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل در دست ساخت است. در این میان برخی خبرها از شرکت «کوانتا کامپیوتر» که وظیفه تولید ساعت‌های اپل را برعهده دارد، منتشر شده است. منابع آگاهی که در این شرکت مشغول به کار هستند این خبر را تایید کردند.

البته خط تولید ساعت‌های هوشمند این شرکت نیز سودده نشده است و با این وجود کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با عرضه سومین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل این شرکت بتواند به درآمد بیشتری دست پیدا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا