یک پاک کننده تلگرام متفاوت

همه روزه فایل‌های و مدیا‌های زیادی از طریق تلگرام برای شما ارسال می‌شود که حتی اگر آن‌ها را دانلود نکنید فضای زیادی را روی تلگرام شما اشغال می‌کنند. پاک کردن منظم این فایل‌ها سخت و زمانبر است، اما تجمع آن‌ها یک حجم بزرگ را ایجاد می‌کند که باعث اختلال در کارکرد تلگرام و دستگاه شما می‌شود.

موبنا – جدای از کند شدن و ضعیف شدن دستگاه، ممکن است به مرور تلگرام شما دیگر قادر به پخش کردن ویدئوهای دریافتی نباشد و کم کم عکس‌ها هم باز نمی‌شوند.

برای این منظور برنامه‌های مختلفی توسعه یافته‌اند که با چند کلیک و به صورت خودکار همه این فایل‌ها را از دستگاه شما پاک می‌کنند. یکی از این برنامه‌ها پاک کن پیامکی تلگرام است که علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد دیگری نیز دارد؛ با این برنامه می‌توانید حتی زمانی که به گوشی خود دسترسی ندارید از طریق پیامک عملیات پاکسازی را انجام دهید. به این ترتیب اگر گوشی شما ربوده شود و یا کسی به طریقی به تلگرام شما دسترسی پیدا کرده باشد با یک پیامک این کار را انجام می‌دهید.

برای شروع شما نیاز به یک رمز شخصی دارید و برای ایجاد رمز باید برنامه را خریداری کرده و آن را ارتقا دهید. پاک کردن هر نوع فایل از طریق پیامک نیاز به یک دستور خاص دارد که همه این‌ها در بخش دستورات برنامه قابل مطالعه هستند؛ مثلا برای فایل‌های ویدئویی باید دستور film@ramz را اسال کنید. منظور از کلمه ramz همان رمز ۴ رقمی است که شما برای خود تعیین کرده‌اید.

کارکرد برنامه به این صورت است که شما دستوری که می‌خواهید انجام بشود را از طریق یک خط موبایل، به شماره خطی که داخل دستگاهتان است ارسال می‌‌کنید و برنامه پاک کن با دریافت دستور به سرعت آن را انجام داده وفایل‌ها را پاک می‌کند.

البته با این اپلیکیشن امکان پاک کردن فایل‌ها به صورت دستی و از طریق خود برنامه هم وجود دارد. از منو برنامه پاکسازی دستی را انتخاب و سپس نوع فایل‌هایی که می‌خواهید پاک شوند را مشخص کنید. سپس برنامه در چند ثانیه همه آن‌ها را پاک کرده و خواهید دید که حجم زیادی از تلگرام شما کاسته شده است.

وجود یک برنامه پاک کننده برای تلگرام روی هر دستگاهی لازم و ضروری است. اما این اپلیکیشن با امکان پاکسازی از راه دور از اپلیکشن‌های مشابه متمایز شده است و کاربرد بیشتر برای شما خواهد داشت.

نقاط قوت:

• امکان پاک کردن کش تلگرام از راه دور

• سرعت بالا

نقاط ضعف:

• نقطه ضعفی یافت نشد

کافه‌بازار گوگل‌پلی
  • یک پاک کننده تلگرام متفاوت
  • یک پاک کننده تلگرام متفاوت
  • یک پاک کننده تلگرام متفاوت
  • یک پاک کننده تلگرام متفاوت
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا