کیبورد مکانیکی لاجیتک K840؛ ابزار حرفه ای ها! (+عکس)

استفاده از کیبوردی مناسب و راحت برای همه کسانی که با کار تایپ سر و کار دارند، از هر چیزی ضروری تر است. در واقع اگر حین تایپ احساس راحتی نکنید، نه تنها زمان خود را از دست خواهید داد، بلکه نتیجه ی کار نیز چندان دلچسب واقع نخواهد شد. اینجاست که کیبورد های مکانیکی به دادمان می رسند!

موبنا، رکسانا دانیالی – به کمک این کیبورد ها می توانید با سرعت بیشتری نسبت به کیبورد های معمولی تایپ کنید. اگرچه هنوز هم مدل های معمولی قدیمی طرفداران خاص خود را دارند، اما اگر به دنبال ابزاری حرفه ای هستید، قطعا به یکی از این کیبورد های مکانیکی نیاز خواهید داشت. در این میان لاجیتک K840 یکی از بهترین انتخاب های ممکن به شمار می رود.
کیبورد مکانیکی لاجیتک K840، محصولی با کیفیت و خوش ساخت است که ۱۷.۵ x 5.2 x 1.35 اینچ ابعاد و ۹۱۰ گرم وزن دارد. این صفحه کلید در عین سادگی در طراحی، بسیار مدرن و زیبا به نظر می رسد. کیس از جنس آلومینیوم بوده و استحکام مناسبی به آن بخشیده است. لازم به ذکر است که بافت شن مانند کیبورد، نقش مهمی در مدرنیته ظاهری آن داشته است.
از نظر اندازه لاجیتک K840 ابزاری تمام و کمال و مجهز به کلید های مکانیکی رومر- جی است که احساس متفاوتی را در طول استفاده به کاربر منتقل می کند. علاوه بر این کلید های اف ۱ و اف ۴ به منظور بهره برداری و دسترسی آسان تر قابل برنامه ریزی بوده و می توانید در کنار سایر کلید های میان بر، از این ها نیز به سرعت استفاده کنید. تمامی کلید ها از تکنولوژی ژاپنی در ساخت خود بهره مند هستند و استحکام بالایی در برابر هرگونه ضربه خواهند داشت. صفحه کلید مجهز به یک کابل ۱.۸ متری است که با برخورداری از ویژگی مقاومت در برابر فشار، دوام و ماندگاری بالا تری را در اختیار کاربر قرار داده است در نتیجه دیگر نیازی به نگرانی در مورد قطع شدن سیم کیبورد خود نخواهید داشت. پایه های در نظر گرفته شده برای لاجیتک K840 نیز زاویه مناسب برای کار کردن با کیبورد را فراهم کرده اند و می توانید منطبق با میل خود این زاویه را تغییر دهید.
کیبورد مکانیکی لاجیتک با گارانتی یک ساله کمپانی را می توانید به صورت پیش فروش به قیمت ۷۹.۹۹ دلار سفارش دهید و با خستگی انگشتان خود حین تایپ های طولانی مدت خداحافظی کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا