سواچ برای ساعت‌های هوشمند خود سیستم عامل اختصاصی می‌سازد

این کارخانه بزرگ در تلاش است برای خود سیستم عامل اختصاصی تولید کند تا در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی برای نخستین بار سیستم عامل مذکور با ساعت مچی اختصاصی وارد بازار شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «سواچ» که بزرگترین شرکت سوئیسی تولیدکننده ساعت محسوب می‌شود برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را برای حضور در بازار جهانی ساعت‌های مچی هوشمند انجام داده است تا سهم بیشتری از عرصه فناوری‌های پوشیدنی را به خود اختصاص دهد.

این کارخانه بزرگ در تلاش است برای خود سیستم عامل اختصاصی تولید کند تا در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی برای نخستین بار سیستم عامل مذکور با ساعت مچی برند اختصاصی بازار شود.

«نیک هایِک» مدیرعامل شرکت سواچ در گفت‌وگو با خبرگزاری بلومبرگ توضیح داد این محصول جدید بخشی از برند «تیسوت» محسوب می‌شود که به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سواچ فعالیت می‌کند.

او گفت: «سواچ در نظر دارد رقابت تنگاتنگی را با “اپل واچ” و “اندروید ویِر” آغاز کند و در بازار کنونی که آنها حضور دارند وارد رقابت شود. این سیستم عامل جدید انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند و خدمات بیشتری ارایه می‌دهد».

سواچ برای ساعت‌های هوشمند خود سیستم عامل اختصاصی می‌سازد

این صحبت‌ها را یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساعت در جهان اعلام کرده است و به همی خاطر پیش‌بینی می‌شود به زودی عرصه ساعت‌های مچی هوشمند رقابتی‌تر شود. به هر حال کمپانی سواچ راه دشواری را پیش رو دارد و قرار است با شرکت‌هایی وارد رقابت شود که در این زمینه متخصص هستند.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی عمر باتری انواع مختلف فناوری‌های پوشیدنی به میزان قابل ملاحظه افزایش میابد و به گفته «لوکا سولکا» از بزرگترین تحلیلگران بازار جهانی ساعت‌های لوکس، ورود سیستم عامل جدید به بازار جهانی ساعت‌های مچی هوشمند می‌تواند مزایای فراوانی را برای کاربران به همراه بیاورد.

شرکت سواچ هم‌اکنون مراحل پایانی توسعه سیستم عامل اختصاصی خود را برای ساعت‌های مچی هوشمند پشت سر می‌گذارد و قرار است به زودی آن را برای شرکت‌های توسعه دهنده نرم‌افزار عرضه کند تا اپلیکیشن‌های مربوط به آن را بسازند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا