کاربرانی که هر روز سراغ Pokemon Go می‌روند امتیاز بیشتری می‌گیرند

تابستان ۲۰۱۶ به گونه‌ای سپری شد که Pokemon Go حاکمیت بازار جهانی بازی‌های موبایلی را برعهده داشت و روز به‌روز بر محبوبیت آن افزوده شد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این بازی موبایلی که از فناوری واقعیت مجازی بهره می‌برد میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان جذب کرده است که البته هم‌اکنون از سرعت افزایش تعداد کاربران آن کاسته شده است.

هم‌اکنون که تعطیلات تابستان به پایان رسیده است، کاربران زمان کمتری را به این بازی اختصاصی می‌دهند و شرکت Niantic به عنوان توسعه‌دهنده اصلی بازی می‌کوشد با ارایه قابلیت‌های بیشتر، محبوبیت آن را حفظ کند. در آخرین اقدام قرار شده است که در سیستم داخلی بازی اتفاقات ویژه متناسب با جشن هالووین برگزار شود.

pokemon-go-1

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای که شرکت توسعه دهنده برای این بازی در نظر گرفته است Daily Quests نام دارد که در آخرین به‌روزرسانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این قابلیت به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران را تشویق می‌کند هر روز به بازی Pokemon Go سر بزنند و قابلیت‌های مختلف آن را در اختیار بگیرند.

بر اساس این قابلیت گفته شده است آن دسته از کاربرانی که هر روز به Pokemon Go سر می‌زنند، امکانات و امتیازات بیشتری دریافت می کنند و از این طریق می‌توانند بازی را جذاب‌تر دنبال کنند.

قابلیت مذکور هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است و منابع آگاه می‌گویند این هفته شرکت Niantic آن را معرفی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا