چند قدم در طرح گسترده مایکروسافت برای افزایش فروش ویندوز ۱۰

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، در این فرآیند، مایکروسافت چه برنامه‌ریزی انجام داده است تا در سال میلادی ۲۰۱۶ تعداد بیشتری از دستگاه‌های دیجیتالی با ویندوز ۱۰ سازگار شوند؟ مایکروسافت بر شرکای خود در حوزه تولید رایانه‌های شخصی اعتماد کرده است و بر قابلیت‌های امنیتی، Continuum، Windows Hello، پشتیبانی از Windows Ink/pen و دستیار …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، در این فرآیند، مایکروسافت چه برنامه‌ریزی انجام داده است تا در سال میلادی ۲۰۱۶ تعداد بیشتری از دستگاه‌های دیجیتالی با ویندوز ۱۰ سازگار شوند؟

مایکروسافت بر شرکای خود در حوزه تولید رایانه‌های شخصی اعتماد کرده است و بر قابلیت‌های امنیتی، Continuum، Windows Hello، پشتیبانی از Windows Ink/pen و دستیار دیجیتالی Cortana تاکید فراوان دارد.

این‌ها مشهودترین حوزه‌هایی محسوب می‌شود که مایکروسافت بر آنها تاکید دارد و تلاش می‌کند در به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ طی سال جاری میلادی که با نام Windows ۱۰ Anniversary Update انجام می‌شود، قابلیت‌های بیشتری را به آن اضافه کند.

مایکروسافت آپریل ۲۰۱۶ قصد دارد کنفرانس مهندسی سخت‌افزار (WinHEC) را در شهرهای شنژون و تایپه برگزار کند. مدیران مایکروسافت قصد دارد طی این کنفرانس قابلیت‌های جدیدی که قرار است ژوئیه ۲۰۱۶ برای تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی ارایه شود را معرفی کنند. مایکروسافت هفته گذشته اسلایدهایی را در مورد کنفرانس WinHEC ۲۰۱۶ روی سایت اینترنتی خود منتشر کرد.

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا