تاریخ عرضه ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ اعلام شد

موبنا، میثم لطفی – روزنامه Korea Herald در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد ساعت مچی هوشمند Gear S3 سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 برلین در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این نمایشگاه بین روزهای ۲ تا ۷ سپتامبر در آلمان برگزار می‌شود. شرکت سوئیسی Grisogono تولیدکننده جواهرات و ساعت‌های مچی لوکس اعلام کرد قرارداد همکاری …

موبنا، میثم لطفی – روزنامه Korea Herald در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد ساعت مچی هوشمند Gear S3 سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 برلین در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این نمایشگاه بین روزهای ۲ تا ۷ سپتامبر در آلمان برگزار می‌شود.

شرکت سوئیسی Grisogono تولیدکننده جواهرات و ساعت‌های مچی لوکس اعلام کرد قرارداد همکاری جدید با سامسونگ منعقد کرده است تا مدل لوکس ساعت هوشمند Gear S3 را تولید کند.

Gear S3  (1)

لازم به ذکر است این شرکت پیش‌تر همکاری‌هایی را با سامسونگ انجام داده بود و بر اساس آن مدل لوکس ساعت Gear S2 مارس گذشته به صورت محدود روانه بازار شد.

پیش‌بینی شده است مدل لوکس ساعت مچی هوشمند Gear S3 در جریان کنفرانس Baselworld 2017 در ماه مارس عرضه شود. پیش‌بینی می‌شود دو شرکت کره‌ای و سوئیسی روند سال گذشته را دنبال کنند و بر اساس آن مدل لوکس Gear S3 پاییز وارد بازار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا