گواردیولا: صحبت کردن در مورد سه‌گانه زود است

موبنا – در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان بایرن مونیخ موفق شد با شکست ۲ بر ۰ وردر برمن برای بیست و یکمین بار راهی فینال این رقابت‌ها شود. بعد از این مسابقه پپ گواردیولا گفت:” نیمه‌نهایی همین است. ما می‌دانستیم که مقابل وردر برمن شجاع که گلادباخ و لورکوزن را از پیش رو برداشته، …

موبنا – در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان بایرن مونیخ موفق شد با شکست ۲ بر ۰ وردر برمن برای بیست و یکمین بار راهی فینال این رقابت‌ها شود. بعد از این مسابقه پپ گواردیولا گفت:” نیمه‌نهایی همین است. ما می‌دانستیم که مقابل وردر برمن شجاع که گلادباخ و لورکوزن را از پیش رو برداشته، کار بسیار سختی خواهیم داشت.

آنها واقعا شجاعانه بازی کردند. درواقع قصدمان این بود امروز هجومی‌تر و رو به جلو با پنج مهاجم بازی کنیم، اما بهر صورت راضی هستم. البته امروز برای صحبت کردن درمورد سه‌گانه زمان مناسبی نیست؛ فعلا فقط به دیدار فینال در برلین فکر می‌کنیم.”
این مربی اسپانیایی درمورد حرکت مشکوک آرتورو ویدال در نیمه دوم که منجر به پنالتی شد، هم اذعان کرد:” خطایی در کار نبود.”

ویکتور اسکریپ‌نیک ،سرمربی وردر برمن، نیر اذعان کرد:” می‌توانیم به این عملکرد افتخار کنیم؛ می‌توانستیم دست پر از این زمین بیرون بیاییم زیرا چند موقعیت خوب هم داشتیم. سعی‌مان را کردیم تا غیرممکن را ممکن سازیم. در مجموع نمایش شجاعانه‌ای مقابل مدعی اصلی قهرمانی ارائه کردیم. تبریک به بایرن.”

این مربی هم درمورد صحنه پنالتی گفت:” اگر چنین حرکتی در خط میانی اتفاق بیفتد، احتمال سوت زدن آن کم است. می‌شد سوت زد، اما می‌شد هم نزد و بایدی در کار نبود. بهرحال من هیچ سرزنشی را متوجه داور مسابقه نمی‌دانم اما دلم برای بچه‌هایم که امروز بازی بسیار خوبی انجام دادند سوخت.”

نوشته های مشابه
 منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا