بازهم داربی، بازهم حضور تماشاگران از شب قبل مقابل ورزشگاه آزادی

موبنا – در حالی که ساعات زیادی تا آغاز دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در قالب داربی ۸۲ باقی مانده است، چیزی بیش از دو هزار هوادار در روبه روی ورزشگاه آزادی و مقابل در غربی حضور دارند و با صدا درآوردن بوق اتومبیل های خود و شعار دادن از تیم های خود حمایت …

موبنا – در حالی که ساعات زیادی تا آغاز دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در قالب داربی ۸۲ باقی مانده است، چیزی بیش از دو هزار هوادار در روبه روی ورزشگاه آزادی و مقابل در غربی حضور دارند و با صدا درآوردن بوق اتومبیل های خود و شعار دادن از تیم های خود حمایت می کنند.

حضور آنها در کنار یکدیگر و کری خوانی آنها از نکات جالبی بود و همه این ها در حالی رخ می دهد که پیشتر مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرده بود برای این داربی نباید تجمعات هواداری از شب قبل از بازی ایجاد شود.

ماموران انتظامی نسبتا زیادی درحال حاضر در مقابل ورودی ورزشگاه آزادی، هتل المپیک که محل اسکان تیم پرسپولیس است و البته آکادمی ملی که محل اسکان استقلالی ها است، حضور دارند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ کلیه بلیت های دیدار استقلال و پرسپولیس فروخته شده و انتظار می رود بعد از مدتها دیدار این دو تیم با حداکثر جمعیت برگزار شود.

داربی ۸۲ پایتخت ساعت ۱۷ روز جمعه برگزار می شود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا