عرضه تلویزیون هوشمند فوق دقیق با قابلیت کنترل دیگر لوازم منزل

موبنا – به گزارش انگجت، افزوده شدن قابلیتی جدید به این تلویزیون موسوم به Smart Hub کل فرایند تنظیم اولیه تلویزیون و اتصال آن به انواع خدمات و ابزار تعاملی را نیز تسهیل می کند. با همه گیرشدن خدمات اینترنت اشیا پلاتفورم خاص دیگری موسوم به SmartThings IoT هم برای این تلویزیون درنظر گرفته شده …

موبنا – به گزارش انگجت، افزوده شدن قابلیتی جدید به این تلویزیون موسوم به Smart Hub کل فرایند تنظیم اولیه تلویزیون و اتصال آن به انواع خدمات و ابزار تعاملی را نیز تسهیل می کند.

با همه گیرشدن خدمات اینترنت اشیا پلاتفورم خاص دیگری موسوم به SmartThings IoT هم برای این تلویزیون درنظر گرفته شده که کنترل ابزار هوشمند خانگی با استفاده از این تلویزیون را ممکن می کند.

این تلویزیون جدید در چند سری جدید تولید شده است که ارزان ترین آنها در این مجموعه KS8000 است. مدل ۴۹ اینچی این تلویزیون ۱۴۹۹ دلار قیمت دارد. KS8500 مدل دارای انحنای تلویزیون یادشده است که ۱۶۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

مدل ۵۵ اینچی این تلویزیون به نام KS9000 که دارای انحناست هم ۲۲۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. قیمت مدل KS9500 هم ۲۴۹۹ دلار است. یکی از گران ترین این تلویزیون ها مدل ۶۵ اینچی KS9800 است که ۴۴۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

دسترسی به خدمات پخش آنلاین فیلم و ویدیو از طریق خدمات Netflix و Hulu برای این تلویزیون ها هم پیش بینی شده است. قابلیت اجرای انواع برنامه ها و appها، شناسایی خودکار وسایل تازه نصب شده و برنامه های موردنیاز برای کنترل آنها از جمله دیگر امکانات تلویزیون های یاد شده است.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا