دانلود پیام رسان عالی سوما برای اندروید! – SOMA free video call and chat 1.3.1

SOMA free video call and chat یک مسنجر (پیام رسان) نوظهور و عالی برای برقراری تماس های متنی، صوتی و تصویری برای اندروید است که به صورت ۱۰۰ درصد رایگان در پلی استور عرضه شده است و توانسته در مدت زمان کم بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی …

SOMA free video call and chat یک مسنجر (پیام رسان) نوظهور و عالی برای برقراری تماس های متنی، صوتی و تصویری برای اندروید است که به صورت ۱۰۰ درصد رایگان در پلی استور عرضه شده است و توانسته در مدت زمان کم بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شود! این مسنجر دارای محیطی ساده و تقریبا شبیه به واتس اپ است که سرعت بارگزاری و ارسال پیامش نسبت به واتس اپ بسیار بالاتر است و با دارا بودن امکان برقراری تماس های تصویری با بالاترین کیفیت ممکن شما را ترغیب میکند تا با مسنجرهایی چون واتس اپ و .. خداحافظی کنید و به این مسنجر سلام کنید! یکی از قابلیت های جالب این مسنجر امکان برقراری تماس های گروهی تصویری است به گونه ای که می توانید به صورت همزمان با ۴ نفر از طریق اینترنت تماس تصویری برقرار نمایید! اگر به دنبال یک پیام رسان سریع، امن و فوق العاده زیبا برای دستگاه اندرویدی خود هستید ما به شما مسنجر سوما را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن ویژگی های فراتر از مسنجرهای موجود نظر شما را به خودش جلب می نماید.

SOMA free video call and chat


برخی از ویژگی هاو قابلیت های SOMA free video call and chat اندروید:
برقراری تماس های متنی با سرعت بسیار بالا در ارسال
برقراری تماس های صوتی به صورت دو نفره و یا گروهی تا ۴ نفر
برقراری تماس های تصوصیری به صورت دو نفره و یا گروهی تا ۴ نفر
امکان ایجاد چت های گروهی با دوستان خود از سراسر جهان
ارسال عکس، ویدئو، موزیک و .. برای دوستان خود در سراسر جهان
شکلک های شیک و متنوع برای استفاده در پیام های خود
امکان قرار دادن عکس، استاتوس و نام دلخواه برای پروفایل خود
نمایش اطلاعات کامل در مورد ردوبدل اطلاعات در بخش Usage
امکان مسدودسازی مخاطبین و یا شماره های دلخواه
پشتیبانی از ده ها زبان زنده دنیا از جمله فارسی
محیط کاربری ساده و بسیار شیک با طراحی منحصر به فرد

اپلیکیشن SOMA free video call and chat هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در موبنا جدیدترین و آخرین نسخه ان را به درخواست جمع عظیمی از کاربران معرفی نموده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید. شما کاربران عزیز زین پس می توانید جدیدترین و اخرین نسخه ی این مسنجر رایگان را از همین صفحه دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v1.3.1:
* رفع مشکلات و بهینه سازی های مختلف

دانلود نرم افزار SOMA

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا