تحول در آبرسانی در سال ۹۵

موبنا – مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور گفت: سال ۹۵ سال تحول اساسي در اجرای طرح‌هاي آبرساني کشور خواهد بود. حميدرضا جانبازگفت: در سال آينده طرح‌هاي آبرساني کشور دچار تحول اساسي خواهد شد و سرعت اجراي پروژه‌هاي آبرساني افزايش مي‌يابد. وي به دستاوردهای صنعت آب و فاضلاب در سال ۹۴ اشاره کرد و …

موبنا – مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور گفت: سال ۹۵ سال تحول اساسي در اجرای طرح‌هاي آبرساني کشور خواهد بود.

حميدرضا جانبازگفت: در سال آينده طرح‌هاي آبرساني کشور دچار تحول اساسي خواهد شد و سرعت اجراي پروژه‌هاي آبرساني افزايش مي‌يابد.

وي به دستاوردهای صنعت آب و فاضلاب در سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: مهم‌ترين کاري که سال گذشته در شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور صورت گرفت، تامين اعتبارات مجتمع‌هاي آبرساني روستايي بوده است که هم از محل رديف‌هاي طرح تملک دارايي افزايش بسيار خوبي داشت و هم از محل صندوق توسعه ملي اعتبارات خوبي لحاظ شد.

جانباز با اشاره به اينکه، در زمينه جذب اوراق مشارکت اقدام بسياری در اين سال صورت پذيرفت، افزود: در سال ۹۴ موفق به جذب بيش از ۱۰۰۰ ميليارد تومان اوراق مشارکت شديم.

وي ادامه داد: از محل فاينانس ماده ۵۶ و استفاده از منابع مالي بانکي جهت تامين لوله هاي مورد نياز طرح‌هاي آبرساني اقدام بسيار خوبي صورت گرفت و بيش از ۲ هزار و ۲۰۰ ميليارد تومان در اين خصوص سرمايه گذاري شد.

مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور با اشاره به تسریع در روند اجرای طرح‌هاي آبرساني کشور در سال جدید گفت: با اجرایی شدن قراردادهاي بانک پارسيان و بانک سپه و تامین لوله مورد نیاز برای طرح‌های انتقال آب، تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن اهداف طرح‌های آب‌رسانی محقق خواهد شد.

وي مهم‌ترين هدف در سال ۹۵ را تامين آب شرب پايدار براي مشترکان دانست و افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهيم بست تا از پيک مصرف آب در اوج گرماي تابستان ۹۵ به سلامت گذر کنيم و مشترکان با کمبود آب مواجه نشوند.

 منبع:میزان 

دکمه بازگشت به بالا