پروژکتور هوشمند Z4 Aurora

  موبنا، رکسانا دانیالی- این پروژکتور هوشمند گجتی است که در طراحی آن از سیستم صوتی هارمن کاردون استفاده شده است و توانایی ساپورت تصویر تا ۳۰۰ اینچ را دارد. Z4 Aurora پروژکتوری است که تجربه ای با کیفیت از تماشای یک ویدیوی خانگی را در اختیار مخاطب قرار می دهد. برخورداری این دستگاه از …

 

موبنا، رکسانا دانیالی- این پروژکتور هوشمند گجتی است که در طراحی آن از سیستم صوتی هارمن کاردون استفاده شده است و توانایی ساپورت تصویر تا ۳۰۰ اینچ را دارد. Z4 Aurora پروژکتوری است که تجربه ای با کیفیت از تماشای یک ویدیوی خانگی را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

1

برخورداری این دستگاه از سیستم عامل اندروید امکان استفاده راحت تر را فراهم کرده است. ابعاد دستگاه ۱۹۶ در ۱۹۶ در ۵۰ میلی متر با وزن ۱.۲ کیلو گرم است. همان طور که از تصاویر نیز مشخص است، دیسک سیاهی روی دستگاه سوار شده است که مجهز به یک سیستم کنترل بصری بوده و می تواند حرکات شما را تشخیص دهد. به علاوه بدنه ی آلومینیومی این پروژکتور هوشمند، حس ناب یک طراحی خاص را به مخاطب منتقل خواهد کرد.

2

 

3

نکته دیگری که در مورد Z4 Aurora می توان به آن اشاره کرد، قابلیت نمایش سه بعدی است در نتیجه قادر خواهید بود فیلم مورد علاقه خود را با هیجان بیشتری تماشا کنید. هزینه این دستگاه در حدود ۴۴۹ دلار است که با توجه به امکانات زیاد آن، رقمی منطقی به نظر می رسد.

4

5

6

7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا