برای نخستین بار با Lumia 650 مایکروسافت آشنا شوید

به گزارش موبنا، حساب کاربری معروف @evleaks در توئیتر برای نخستین بار این عکس‌ها را به اشتراک گذاشت و بخش رو و پشت این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت. در این تصاویر مشخص شد Lumia 650 مایکروسافت نمایشگر ۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل پخش می‌شود و از دیگر …

به گزارش موبنا، حساب کاربری معروف @evleaks در توئیتر برای نخستین بار این عکس‌ها را به اشتراک گذاشت و بخش رو و پشت این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت.

در این تصاویر مشخص شد Lumia 650 مایکروسافت نمایشگر ۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل پخش می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به تراشه Snapdragon 212 اشاره کرد.

این گوشی هوشمند از نظر ظاهری شبیه به Lumia 550 ساخته شده است و بدنه فلزی دارد که البته در برخی بخش‌ها زیباتر است. پیش از این هم برخی عکس‌ها از مدل سفید رنگ این گوشی هوشمند منتشر شده بود.

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، دوربین دیجیتالی اصلی این گوشی هوشمند با کیفیت ۸ مگاپیکسلی و فلش LED تصویربرداری می‌کند و پردازنده چهار هسته‌ای آن توان ۱.۱ گیگاهرتزی دارد.

این گوشی هوشمند شامل رم یک گیگابایتی می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، گیرنده Wi-Fi، گیرنده بلوتوث، گیرنده GPS، باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری، سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی و وزن ۱۵۰ گرمی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا