گوشی جدید HP با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ لو رفت

به گزارش موبنا، هنوز اخباری دقیقی در مورد این محصول منتشر نشده است. ولی قرار است فبلت مذکور با نام HP Falcon عرضه شود و یکی از پرقدرت‌ترین دستگاه‌های موبایلی در جهان باشد. این گوشی هوشمند بزرگ نمایشگر لمسی ۵.۸ اینچی را در حود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در …

به گزارش موبنا، هنوز اخباری دقیقی در مورد این محصول منتشر نشده است. ولی قرار است فبلت مذکور با نام HP Falcon عرضه شود و یکی از پرقدرت‌ترین دستگاه‌های موبایلی در جهان باشد.

این گوشی هوشمند بزرگ نمایشگر لمسی ۵.۸ اینچی را در حود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

برای این محصول تراشه پرقدرت Snapdragon 820 در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

گوشی هوشمند HP Falcon شامل دوربین دیجیتالی ۲۰ مگاپیکسلی می‌شود که البته دوربین سلفی آن هم با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی فعالیت می‌کند.

این دستگاه ویندوزی قرار است اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت رسمی معرفی شود و شرکت اچ‌پی آن را برای کاربران سازمانی هم مناسب می‌داند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا