دستگیری سارقان دوربین‌های مداربسته پایتخت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۰۲:۴۷ دهم آبان ماه ماموران گشت کلانتری باغ فیض حین گشت زنی در آدرس اتوبان حکیم به غرب، نبش خیابان بهشت بودند که دو نفر را مشاهده کردند که در حال سرقت دوربین مدار بسته مدرسه نبش خیابان بهشت بودند. ماموران با مشاهده این وضعیت بلافاصله اقدام به دستگیری …

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۰۲:۴۷ دهم آبان ماه ماموران گشت کلانتری باغ فیض حین گشت زنی در آدرس اتوبان حکیم به غرب، نبش خیابان بهشت بودند که دو نفر را مشاهده کردند که در حال سرقت دوربین مدار بسته مدرسه نبش خیابان بهشت بودند.

ماموران با مشاهده این وضعیت بلافاصله اقدام به دستگیری کردند که یکی از آنها به نام “مراد” در حالیکه دوربین به دست بود از دیوار مدرسه به پائین پرید و فرار کرد که تعقیب و گریز آغاز شد اما متهمان توقف نکرده و ماموران به ناچار ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح مجبور به تیراندازی یک تیر هوایی شدند و در نهایت متهمان را دستگیر کردند .

سرهنگ فرهاد نائبی رئیس کلانتری ۱۴۰باغ فیض درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت : در بازرسی از متهمان یک عدد دوربین مدار بسته و سه عدد ساک بزرگ کشف و ضبظ گردید که متهمان جهت سیر مراحل قانونی و اعزام به دادسرا به کلانتری منتقل شدند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا