رضایی: برای تجهیز خودمان اجازه نمی‌گیریم

وی ادامه داد: آمریکا امروز در منطقه در بن‌بست کامل است و اوباما بیش از بوش در باتلاق فرو رفته است زیرا در زمان بوش فقط مسئله عراق و افغانستان مطرح بود اما امروز در مسئله یمن، بحرین و سوریه و در کل منطقه آمریکا در یک باتلاق گرفتار شده است. رضایی تأکید کرد: ما …

وی ادامه داد: آمریکا امروز در منطقه در بن‌بست کامل است و اوباما بیش از بوش در باتلاق فرو رفته است زیرا در زمان بوش فقط مسئله عراق و افغانستان مطرح بود اما امروز در مسئله یمن، بحرین و سوریه و در کل منطقه آمریکا در یک باتلاق گرفتار شده است.

رضایی تأکید کرد: ما در این شرایط نا امن منطقه برای دفاع از خودمان از هیچکس اجازه نمی‌گیریم و به هر وسیله‌ای که برای دفاع لازم داشته باشیم خودمان را تجهیز می‌کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با این سؤال که آیا می‌توان در مورد برجام به غربی‌ها اعتماد کرد، گفت: غربی‌ها هیچ وقت به ما وفاداری نکرده‌اند، این هم امتحان جدیدی است، امتحان می‌کنیم و امیدواریم این بار مانند گذشته تخلف نکنند و به قول و قرارهایی که داده‌اند عمل کنند.

رضایی در رابطه با حضور ایران در سوریه افزود: ما در سوریه فقط حضور مستشاری داریم و آموزش می‌دهیم، تجربه‌ها را منتقل می‌کنیم و خدمات انسانی ارائه می‌دهیم. در مسئله بهداری و پزشکی هم کمک می‌کنیم.

وی در خاتمه در رابطه با این سؤال که آیا شهادت شهید همدانی تأثیری در رابطه با حضور ایران در سوریه داشته است، گفت:‌ شهادت سردار همدانی اراده ما را بیشتر کرده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا