دولت به تامین تله کام برای اپراتور سوم چراغ سبز نشان داد

محمود خسروی در گفت وگو با خبرنگار موج، درباره سرنوشت پروژه اپراتور سوم تلفن همراه اظهار داشت: دولت با تائید شرکت تامین تله کام، فرصتی را برای تهیه مدارک و اسناد مربوطه برای این شرکت تعیین کرده است.وی ادامه داد: دولت به شرط قیمت پیشنهادی اولیه مزایده با عهده دار شدن تامین در پروژه اپراتور …

محمود خسروی در گفت وگو با خبرنگار موج، درباره سرنوشت پروژه اپراتور سوم تلفن همراه اظهار داشت: دولت با تائید شرکت تامین تله کام، فرصتی را برای تهیه مدارک و اسناد مربوطه برای این شرکت تعیین کرده است.
وی ادامه داد: دولت به شرط قیمت پیشنهادی اولیه مزایده با عهده دار شدن تامین در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه موافقت کرده است.
خسروی با اشاره به حذف شرط حضور شریک خارجی در پروژه اپراتور سوم درخصوص شریک فنی برای تامین در این پروژه اظهارداشت: شرکت تامین می تواند امرو فنی پروژه اپراتور سوم را به پیمانکاران داخلی و خارجی فعال در حوزه اپراتوری واگذار کند.
معاون وزیر ارتباطات افزود: هم اکنون شرکت های بسیاری در دنیا هستند که می توانند امور اپراتوری را با شریک داخلی انجام دهند.
مزایده اپراتور سوم تلفن همراه سال گذشته برگزار شد. در ابتدا اتصالات امارات برنده اعلام شد اما به دلیل عدم اجرای تعهدات خود کنار گذاشته شد.
پس از این شرکت ” زین کویت ” بعنوان نفر دوم مزایده کاندید دریافت مجوز اپراتور سوم شد که این شرکت نیز حاضر به قبول شرایط اپراتور سوم نشد.
در نهایت با موافقت مجلس شرط حضور شریک خارجی در اپراتور سوم حذف شد وبا این اقدام تامین تله کام وابسته به سازمان تامین اجتماعی با موافقت دولت مسوول عهده دار شدن اپراتور سوم شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا