مبارزه جدی مسوولان با قاچاق برای ساماندهی بازار

“ایمان سلطانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: از سه سال گذشته تاکنون که واردات غیرقانونی گوشی تلفن همراه شدت چشمگیری گرفته نهادهای مربوطه به طور جدی و سخت به مبارزه با فعالان غیرقانونی نپرداخته اند.وی افزود: در صورت عدم مبارزه با فعالیت قاچاقچیان ، ۵ درصد از سهم باقی مانده که …

“ایمان سلطانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: از سه سال گذشته تاکنون که واردات غیرقانونی گوشی تلفن همراه شدت چشمگیری گرفته نهادهای مربوطه به طور جدی و سخت به مبارزه با فعالان غیرقانونی نپرداخته اند.
وی افزود: در صورت عدم مبارزه با فعالیت قاچاقچیان ، ۵ درصد از سهم باقی مانده که در اختیار نمایندگان قانونی شرکت ها قرار دارد نیز ازآن قاچاقچیان می شود چرا که هم اکنون ۹۵ درصد از سهم بازار در اختیار گوشی های قاچاقی بی کیفیت قرار دارد.
سلطانی ادامه داد: تعرفه فعلی واردات تلفن همراه (۲۵ درصد) و افزایش بی رویه گوشی های قاچاق در بازار کشور شرایط فعالیت برای شرکت های قانونی را بسیار دشوار کرده است.
مدیرفروش شرکت سیتادل تلکام تصریح کرد: کاهش منطقی تعرفه و جلوگیری از عرضه گوشی های قاچاق در بازار تلفن همراه می تواند به واردات قانونی این کالای ارتباطی کمک کند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا