۲ میلیون گوشی تلفن همراه Nokia N97 فروخته شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل نیوزسی دبلیو پی” ، اگرچه از این گوشی دربازار ایالات متحده آمریکا به دلیل نداشتن اپراتور مسوول به فروش نرفته ، با اینحال به گفته کارشناسان بازار ، این میزان تعداد فروش گوشی یاد شده ،  رقم بالایی است.گوشی تلفن همراه نوکیا مدل ۵۸۰۰ …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل نیوزسی دبلیو پی” ، اگرچه از این گوشی دربازار ایالات متحده آمریکا به دلیل نداشتن اپراتور مسوول به فروش نرفته ، با اینحال به گفته کارشناسان بازار ، این میزان تعداد فروش گوشی یاد شده ،  رقم بالایی است.
گوشی تلفن همراه نوکیا مدل ۵۸۰۰ XpressMusic  نیز طی مدت ۱۰ ماه گذشته ، ۱۰ میلیون دستگاه فروش داشته است و همین موضوع نشان دهنده این است که نوکیا در مسیری درست حرکت می کند.
گوشی ۵۸۰۰ XpressMusic اولین گوشی دارای صفحه نمایش لمسی نوکیا است که از میزان فروش بالایی برخورداراست و بازار درانتظار و مشتاق دیدن  گوشی های جدید و هوشمند  این شرکت فنلاندی است.
یکی دیگر از گوشی های برتر این شرکت مدل N900 است که نسبت به گوشی مدل N97  بسیاربهتر توصیف شده است.
شرکت نوکیا با دراختیار داشتن ۴۰ درصد از سهم بازار جهانی تلفن همراه ، رتبه اول جهانی را ازآن خود کرده است و شرکت های کره ای سامسونگ و ال جی به ترتیب رتبه های  دوم و سوم را دارند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا