میزان جمع آوری سایتهای BTS از نصب آنها بیشتر است

وحید صدوقی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با بیان اینکه طراحی و نوسازی شبکه تهران تا پایان ماه جاری به پایان می رسد، گفت: کیفت شبکه همراه بهترشده اما مشکلات توسعه همچنان باقی است.وی ادامه داد: در حال حاضر درتمامی استان های کشور واگذاری سیمکارت به صورت آن لاین انجام می شود و …

وحید صدوقی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با بیان اینکه طراحی و نوسازی شبکه تهران تا پایان ماه جاری به پایان می رسد، گفت: کیفت شبکه همراه بهترشده اما مشکلات توسعه همچنان باقی است.
وی ادامه داد: در حال حاضر درتمامی استان های کشور واگذاری سیمکارت به صورت آن لاین انجام می شود و همچنان واگذاری های مرحله ای سیمکارت در استان تهران ادامه دارد.
صدوقی همچنین درباره وضعیت شرکت ارتباطات سیار پس واگذاری سهام بلوکی  شرکت مخابرات تصریح کرد: فعالیت های همراه اول متناسب با سیاست های خصوصی سازی پیش خواهد رفت و سازمان تنظیم مقررات  ناظربر فعالیت این اپراتور خواهد بود.
پیش ازاین مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران مجموع مشترکان سیمکارت دائمی و اعتباری  اپراتور اول را ۳۲ میلیون مشترک اعلام کرده بود.
هم اکنون هزینه ثبت نام سیمکارت های دایمی اپراتور اول ۲۸۸هزار تومان و هزینه ثبت نام سیمکارت های اعتباری این اپراتور ۲۲هزار و ۶۰۰ تومان است.  
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا