عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران در دولت نهم

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با اضافه شدن ۴ میلیون و ۵۸۸ هزار مشترک به مشترکان همراه اول طی یکسال گذشته، تعداد مشترکان این اپراتور به ۳۲ میلیون و ۲۹۲ هزار نفر رسیده است. این در حالی است که تعداد مشترکین در ابتدای دولت نهم ۷ میلیون نفر بوده است. در این گزارش آمده …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با اضافه شدن ۴ میلیون و ۵۸۸ هزار مشترک به مشترکان همراه اول طی یکسال گذشته، تعداد مشترکان این اپراتور به ۳۲ میلیون و ۲۹۲ هزار نفر رسیده است. این در حالی است که تعداد مشترکین در ابتدای دولت نهم ۷ میلیون نفر بوده است.
در این گزارش آمده است: ضریب نفوذ همراه اول در چهار سال گذشته نیز از ۲/۱۰ درصد به ۱/۴۴ درصد ارتقاء یافته است.
در این گزارش با تفکیک مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری، تعداد مشترکان سیم کارت های دائمی ۱۶ میلیون و ۱۸۱ هزار و تعداد مشترکان سیم کارت های اعتباری ۱۶ میلیون و ۱۱۱ هزار ذکر شده است.
همچنین از مرداد ماه سال ۸۴ تاکنون جاده های تحت پوشش از ۲۶ هزار کیلومتر به ۳۸ هزار و ۶۱۰ کیلومتر افزایش یافته است. در این مدت تعداد شهرهای تحت پوشش آنتن های همراه اول از ۹۰۰ شهر به ۱۰۷۸ شهر رسیده است.
با گسترش فعالیت های بین المللی “همراه اول” تعداد کشورهای طرف قرارداد رومینگ از ۳۰ کشور در مرداد ماه سال ۸۴ به ۱۰۲ کشور در سال ۸۷ و ۱۰۹ کشور در پایان دولت نهم افزایش یافته است.
در این گزارش با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد آنتن های BTS در چهار سال گذشته از ۵۱۵۴ به ۱۷هزارو۸۷۶ آنتن آمده است: تعداد ۲۱۶۶ آنتن BTS در یکسال گذشته افزوده شده است.
تلفن همراه اعتباری همراه اول و سرویس های ارزش افزوده آن نظیر MMS و GPRS برای اولین بار در دولت نهم ارائه شده است. 
۲۰/۱۱۷
۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا