مایکروسافت گوشی های معمولی را به هوشمند تبدیل می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، این نرم افزار مایکروسافت OneApp نامیده می شود و برای کشورهای در حال توسعه ای طراحی شده که استفاده از سیستم پرداخت مرسوم و متداول است.اولین همکاری مایکروسافت با شرکت Blue Label Telecoms Group در آفریقای جنوبی صورت گرفته است .طی یک هفته گذشته کاربران …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، این نرم افزار مایکروسافت OneApp نامیده می شود و برای کشورهای در حال توسعه ای طراحی شده که استفاده از سیستم پرداخت مرسوم و متداول است.
اولین همکاری مایکروسافت با شرکت Blue Label Telecoms Group در آفریقای جنوبی صورت گرفته است .
طی یک هفته گذشته کاربران Blue Label از این امکان برخوردار بودند که نرم افزار OneApp را دانلود کنند که فقط شامل یک کاربرد بود.
این نرم افزار از ویژگی هایی چون تنظیمات از پیش انتخاب شده در مورد برنامه ها یا کاربردهای دوازده تایی برخوردار است که شامل برنامه دسترسی به فیس بوک، توییتر و نیز Windows Live Messenger است.
به خاطر اینکه بسیاری از تلفن ها دارای گنجایش ذخیره محدودی هستند نرم افزار OneApp می تواند بعضی از اطلاعات را روی سرورهای مرکزی ذخیره کند و هنگامی که لازم است این اطلاعات را به بیرون ارسال کند.
اپراتورهایی که در آینده با مایکروسافت برای ارایه OneApp همکاری خواهند کرد می توانند برنامه های مختلف را از OneApp انتخاب و ارایه کنند.
به گفته مایکروسافت نرم افزار OneApp یک”app store”  کامل نیست بلکه یک فروشگاه مرکزی برای کاربران تلفن همراه است تا کاربردها و نرم افزارهایی را که آنها می خواهند انتخاب کنند.
مایکروسافت می گوید OneApp حجم کار برنامه نویسان نرم افزاری را کاهش داده به طوری که دیگر لازم نیست نرم افزارها و کاربردها را بر روی صدها مدل گوشی آزمایش کنند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا