فاکسکان مادربرد ویژه گیمرها تولید کرد

به گزارش موبنا، بزرگترین شر کت تولید کننده مادربر در جهان  ، فاکسکان با در نظر گرفتن فاکتور قیمت و استفاده از طرح مادربرد قدرتمند خودBLOODRAGE  مادربرد دیگری برای گیمر ها و اورکلاکر ها تولید کرد تا سری مادربردهای  کوانتوم فورس  فاکسکان با هزینه کمتری در اختیار کاربران قرار گیرد.این مادربرد با داشتن ۴ درگاه …

به گزارش موبنا، بزرگترین شر کت تولید کننده مادربر در جهان  ، فاکسکان با در نظر گرفتن فاکتور قیمت و استفاده از طرح مادربرد قدرتمند خودBLOODRAGE  مادربرد دیگری برای گیمر ها و اورکلاکر ها تولید کرد تا سری مادربردهای  کوانتوم فورس  فاکسکان با هزینه کمتری در اختیار کاربران قرار گیرد.
این مادربرد با داشتن ۴ درگاه کارت گرافیک قادر به پشتیبانی از هر دوتکنولوژی روز SLI و CROSS FIREX کارتهای گرافیک است. همچنین مادربرد یاد شده از کارت صدای  SONRA X-FI بهره میبرد. این کارت صدا قادربه ایجاد صدای سه بعدی X-Fi CMSS-3D، پشتیبانی از افکت های صوتی در جدید ترین بازی ها EAX4.0  و با وجود X-Fi CRYSTALIZER تبدیل انواع فایلهای صوتی به یکدیگر بسیار با کیفیت انجام میشود. بعلاوه اینکه دارای خروجی صدا
۱۰۸dB DAC SNR/104dB در پخش انواع دیسک های HD و Blu-Ray  میباشد.
همچنین BLOODRAGE GTI که با پشتیبانی دریا کامپیوتر عرضه میشود با بهره گیری از سیستم مدار تغذیه با نام  Quantum Power با بر خورداری از ۱۴ فاز PWM هیبرید و DirectFET در اورکلاکینگ و پردازشهای سنگین علاوه بر تولید دمای بسیار پایین در تمامی شرایط به خوبی از تغذیه   پردازنده های Corei7  و Corei7 EXTREME  اینتل بر  می آید.
علاوه بر این مادربرد یاد شده از سه فاز برا ی کنترلر حافظه خود استفاده کرده است .استفاده از حافظه های سه کاناله DDR3  تا ظرفیت GB12 ، وجود دو کارت شبکه، دو رابط eSATA ، کلید Force Reset برای بازگردانی آخرین تنظیمات موفق اورکلاکینگ در صورت Fail  شدن سیستم ،سنسورهایی برای اندازه گیری  دقیق ولتاژهای حافظه، پل شمالی و پردازنده  در حالت   VoltMode به صورت دستی و دیباگر ۲-digit LED از دیگر امکانات این مادربرد به شمار میرود.
گفتنی است تست های انجام شده توسط لابراتورهای تخصصی دنیا بر روی BLOODRAGE GTI، کیفیت این محصول را تضمین کرده که بر همین اساس توانسته جوایز بسیاری را نصیب خود کند.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا