اچ تی سی قلم نوک سوزنی برای صفحه های لمسی ارایه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” انگیجت موبایل” ، صفحات لمسی به صفحه نمایش های خازنی که با تماس با نوک انگشتان دست فعال می شوند ؛ گفته می شود.این ابتکار ، استفاده ازنوک قلم با نوعی شارژ مغناطیسی است که به دوست داران استفاده از قلم نورانی این امکان را …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” انگیجت موبایل” ، صفحات لمسی به صفحه نمایش های خازنی که با تماس با نوک انگشتان دست فعال می شوند ؛ گفته می شود.
این ابتکار ، استفاده ازنوک قلم با نوعی شارژ مغناطیسی است که به دوست داران استفاده از قلم نورانی این امکان را می دهد وقتی با صفحه نمایش های مقاومتی ( ونه خازنی) معمولی سروکار دارند ، بتوانند از قلم نورانی استفاده کنند.
شاید به نظر خیلی از کاربران این اقدام چندان عاقلانه به نظر نرسد و عنوان کنند وقتی می توان با نوک انگشتان در صفحات لمسی استفاده کرد ، استفاده از قلم نوک سوزنی موضوعیت ندارد که درجواب این اظهار نظر می توان گفت بعنوان مثال ،  هنگام استفاده از زبان های گوناگون درسطح آسیا قابلیت لمسی کارآیی دارد؟
آیا هنگام استفاده از زبان چینی ، کاربرد قلم نوک تیز سریعتر و راحت تر است یا نوک انگشتان دست؟
شرکت “اچ تی سی ” (High Tech Computer ) درسال ۱۹۹۷ در تایوان تاسیس شد واکنون با چهارهزار و ۹۳۰کارمند  در زمینه صنعت ارتباط از راه دور (Telecommunications ) فعالیت دارد .
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا