پاناسو نیک گوشی های جدید لینوکس عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز،  به نظر می رسد با توجه به اینکه دیگرشرکت های تولید و عرضه کننده گوشی های تلفن همراه گوشی های جدید شان را با سیستم های عامل اندروید گوگل ، ویندوز موبایل و یا سیمبیان عرضه می کنند،  این اقدام پاناسونیک با هدفی خاص صورت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز،  به نظر می رسد با توجه به اینکه دیگرشرکت های تولید و عرضه کننده گوشی های تلفن همراه گوشی های جدید شان را با سیستم های عامل اندروید گوگل ، ویندوز موبایل و یا سیمبیان عرضه می کنند،  این اقدام پاناسونیک با هدفی خاص صورت می گیرد.
ظاهرا شرکت های ان ای سی ( NEC ) و پاناسونیک اعتنای چندانی به سیستم های عامل دیگر ندارند و سیستم عامل شرکت لیمو ( LiMo ) را ترجیح می دهند.
۹ گوشی جدید تلفن همراه با همکاری دو شرکت یاد شده به بازار عرضه می شود و دو شرکت  KDDI و Immersion Corp سرویس دهی اپراتوری آنها را برعهده خواهند داشت.
شرکت لیمو قصد دارد نظر مساعد دیگر شرکت های تولید کننده گوشی تلفن همراه را برای تولید گوشی  با سیستم عامل لینوکس جلب کند.
جزییات بیشتر درباره گوشی های جدید لینوکس منتشر نشده است.
موسسه لینوکس که با ادغام دو اسم لینوکس و موبایل در یکدیگر، «لیمو» نامگذاریشده، در ژانویه سال گذشته  توسط شش غول بازار بزرگ تلفن همراه تشکیل شد.
تأسیس کنندگان این گروه، چهار غول سازنده گوشی همراه، موتورولا، NEC، پاناسونیک و سامسونگ و دو اپراتور بزرگ «وودافون» و «NTT DoCoMo» بودند.
چندین شرکت معتبر دیگر من جمله LG، Celuinte، َAplix، McAfee، Wind River Systems به هس ته مرکزی این گروه اضافه شده اند وورود چنین شرکت های نرم افزاری و سخت افزاری متعبری به گروه لیمو به طور قطع تأثیر مثبتی در رویه کاری این گروه خواهد داشت.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا