رشد مانتیور های AOC به پشتوانه نام مادیران

به گزارش خبرنگارسازمان خبری موبنا، این مانیتور ها در روزهای نخست ورود به بازار علیرغم عرضه  گسترده وتبلیغات فراوان شرکت مادیران با اقبال چندانی از طرف مشتری روبرو نبود. اما با گذشت زمان کم کم این محصول نیز فروش نسبتا خوبی در بازارها ی ایران به خود اختصاص داد.هنوز بازار مانیتور کشور در دست دو برند …

به گزارش خبرنگارسازمان خبری موبنا، این مانیتور ها در روزهای نخست ورود به بازار علیرغم عرضه  گسترده وتبلیغات فراوان شرکت مادیران با اقبال چندانی از طرف مشتری روبرو نبود.
اما با گذشت زمان کم کم این محصول نیز فروش نسبتا خوبی در بازارها ی ایران به خود اختصاص داد.هنوز بازار مانیتور کشور در دست دو برند کره ای یعنی سامسونگ و ال جی است و عمده فروش رایانه به همراه این دو محصول در بازار عرضه می شود.
با این وجود، فروشندگان و فعالان بازار رایانه بر روند رو به رشد  محصولAOC امید وارند. مصرف کنندگان و توزیع کنندگان جزء هنوز نسبت به این محصول رویکرد مناسبی ندارند.
برخی از فروشندگان کیفیت این مانیتور ها را  در مقایسه با سایر برند های مطرح ، پایین تر ارزیابی می کنند و قیمت پایین این مانیتور در مقابل سایر برند ها و مهمتر از آن پشتیبانی مادیران از این محصول را باعث افزایش فروش آن می دانند. 
۱۸۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا