استقبال از گوشی های ارزان قیمت رو به افزایش است

” علی نظری” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: به دلیل  کاهش نقدینگی مردم و پایین بودن قیمت سیم کارت های اعتباری در بازار تلفن همراه استقبال از گوشی های ارزان قیمت در بازار تلفن همراه رو به افزایش است.وی افزود: هم اکنون گوشی های ارزان قیمت موجود در بازار …

” علی نظری” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: به دلیل  کاهش نقدینگی مردم و پایین بودن قیمت سیم کارت های اعتباری در بازار تلفن همراه استقبال از گوشی های ارزان قیمت در بازار تلفن همراه رو به افزایش است.
وی افزود: هم اکنون گوشی های ارزان قیمت موجود در بازار در میانگین قیمت ۳۰ تا ۵۰هزار تومان قرار دارند از فروش خوبی برخوردار هستند.
این فروشنده خاطر نشان کرد: استفاده از تلفن همراه توسط کودکان و نوجوانان باعث شده که استقبال از گوشی های ارزان قیمت افزایش یابد.
وی ادامه داد: در زمان حاضر نوکیا صاحب بیشترین تعداد گوشی های ارزان قیمت در میان تمامی گوشی های موجود در بازار است.
پیش از این نیز مدیرعامل شرکت “پارس کامتل” عرضه کننده رسمی گوشی های سونی اریکسون و موتورولا به افراد زیر ۱۴ سال توصیه کرده بود که گوشی های ارزان قیمت را انتخاب کنند چرا که این گوشی ها فاقد امکاناتی همچون دوربین و بلوتوث است و نگرانی خانواده ها را برای استفاده نامناسب فرزندان از تلفن همراه کاهش می دهد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا