برخی از تعمیرکاران گوشی فاقد مهارت هستند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، تعداد تعمیرکاران گوشی که فاقد مجوز و مهارت های لازم برای تعمیر گوشی هستند افزایش یافته است.بررسی های بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از این تعمیرکاران بدون داشتن مهارت در این حوزه کاری، با تعمیر گوشی های مردم به صورت تدریجی با کسب تجربه مهارت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، تعداد تعمیرکاران گوشی که فاقد مجوز و مهارت های لازم برای تعمیر گوشی هستند افزایش یافته است.
بررسی های بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از این تعمیرکاران بدون داشتن مهارت در این حوزه کاری، با تعمیر گوشی های مردم به صورت تدریجی با کسب تجربه مهارت های لازم در این زمینه رابدست می آورند
اگرچه افزایش فروش گوشی های بی کیفیت چینی در بازار گوشی تلفن همراه موجب داغ شدن بازار این تعمیرکاران شده، اما عدم مهارت تعمیرکاران دراین زمینه موجب نارضایتی و اعتراض بسیاری از کاربران تلفن همراه شده است.
از سویی دیگرعدم ارائه خدمات پس از فروش برای گوشی هایی که فاقد گارانتی هستند موجب شده تا مردم به ناچار برای رفع مشکلات گوشی خود به این تعمیرکاران مراجعه کنند.
به دلیل عدم نظارت جدی از جانب نهادهای ذیربط بر بازار تلفن همراه ، تعمیر گوشی با قیمت های گوناگون وبه صورت سلیقه ای  از سوی تعمیرکاران صورت می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا