افتی در شبکه پیامک ایجاد نشده است/ اعلام درآمد روزانه مخابرات ازSMS

داود زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه شبکه SMS به حالت اول خود بازگشته است، افزود: در حال حاضر تعداد ارسال و دریافت پیامک همانند روزهای عادی است.وی با بیان اینکه البته در ارسال پیامهای انبوه وقفه ای ایجاد شده است، افزود: شرکتهای متقاضی که از این سرویسها برای ارسال پیامهای …

داود زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه شبکه SMS به حالت اول خود بازگشته است، افزود: در حال حاضر تعداد ارسال و دریافت پیامک همانند روزهای عادی است.
وی با بیان اینکه البته در ارسال پیامهای انبوه وقفه ای ایجاد شده است، افزود: شرکتهای متقاضی که از این سرویسها برای ارسال پیامهای خود استفاده می کردند به تدریج فعالیتهای خود را آغاز خواهند کرد.
زارعیان در خصوص درآمدهای حاصل از ارسال و دریافت پیامک خاطرنشان کرد: به طور متوسط روزانه بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون پیامک ارسال می شود که با توجه به تعرفه ۹ تومان هزینه SMS درآمدهای حاصل از خدمات شبکه پیامک، درآمد شرکت مخابرات از این خدمات قابل برآورد است. (به طور متوسط ۴۰۵ میلیون تومان در هر روز)
مدیر کل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه افتی در شبکه پیامک ایجاد نشده است، ادامه داد: البته در روزهای اول اتصال مجدد SMS به دلیل بی اطلاعی مردم افتی در شبکه ایجاد شده بود که در روزهای بعد به حالت قبل بازگشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا