استقبال خانمها از گوشی های رنگارنگ

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، فروشندگان بازار گوشی تلفن همراه معتقدند که طراحی زیبا و جذاب گوشی های سونی اریکسون باعث شده است تا بیشتر بانوان تمایل به خرید این نوع گوشی ها داشته باشند.رنگ بندی متفاوت گوشی های سونی اریکسون نیز از دیگر مواردی است که سبب شده خانمها در خرید گوشی تلفن همراه این برند را …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، فروشندگان بازار گوشی تلفن همراه معتقدند که طراحی زیبا و جذاب گوشی های سونی اریکسون باعث شده است تا بیشتر بانوان تمایل به خرید این نوع گوشی ها داشته باشند.
رنگ بندی متفاوت گوشی های سونی اریکسون نیز از دیگر مواردی است که سبب شده خانمها در خرید گوشی تلفن همراه این برند را نسبت به سایر برندها بیشتر انتخاب کنند.
در این میان ، تمایل آقایان به قابلیت های نرم افزاری گوشی های نوکیا و برخورداری از ظاهری ساده نسبت به برند سونی اریکسون بیشتر دیده می شود.
به اعتقاد فعالان بازار، گوشی های نوکیا از نظر ظاهری شکل و رنگ تفاوت های چندانی با یکدیگر ندارند بلکه از لحاظ کاربردی کاملا با یکدیگر متفاوت هستند به همین دلیل گوشی های این نوع برند مورد استقبال آقایان قرار می گیرد.
به تازگی برند ال جی نیز درمیان سایر برندهای موجود در بازار گوشی های جدید تاشو و کشویی عرضه کرده که توانسته تمایل بانوان تهرانی را تاحدی به خود جلب کند.
گوشی های ال جی با تنوع رنگ بندی متفاوت در بازار عرضه شده و به دلیل قیمت مناسب نسبت به امکاناتی که دارد مورد استقبال خانمها قرار گرفته است.
گوشی های ال جی با رنگ صورتی ، سفید، نقره ای و رنگهای شاد باعث شده تا دختران با میانگین سنی  گوناگون طرفدار این برند شوند. در این میان برخی مدل های برند سامسونگ نیزکه ظاهری متفاوت دارد طرفداران خاصی را در میان بانوان به خود اختصاص داده است.
براساس مشاهدات خبرنگار موبنا،بیشتر متقاضیان به خرید گوشی های زیر ۳۰۰ هزار تومان تمایل دارند.البته گوشی هایی که قیمت آنها بالای ۳۰۰ هزار تومان است نیز به صورت محدود خریداری می شود.
فروشندگان معتقدند با توجه به شرایط فعلی بازار و با عرضه سیمکارت های ارزان قیمت گوشی هایی که در میانگین قیمت ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان قرار دارد مورد استقبال چشمگیر مشتریان قرار گرفته است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا