اینتل عرضه هارد درایو جدیدش را متوقف کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از tomsharware ، دیسک سخت یاد شده با کد فنی X25-M G2 “Postville” معرفی شده است.چند روز قبل خبرعرضه درایوسخت یادشده روی سایت اینترنتی اینتل منتشر شده بود که به علت وجود نقص نرم افزاری ، عرضه آ ن به بازار متوقف شد.متاسفانه ،  کاربرانی که از قبل …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از tomsharware ، دیسک سخت یاد شده با کد فنی X25-M G2 “Postville” معرفی شده است.
چند روز قبل خبرعرضه درایوسخت یادشده روی سایت اینترنتی اینتل منتشر شده بود که به علت وجود نقص نرم افزاری ، عرضه آ ن به بازار متوقف شد.
متاسفانه ،  کاربرانی که از قبل دیسک سخت یاد شده را خریده اند ممکن است از بین رفتن و تخریب اطلاعات را هنگام افزودن ؛ حذ ف کردن یا اصلاح و تغییر گذرواژه (password ) را در ورودی و خروجی های اولیه سیستم شان  تجربه کرده باشند.
ویلیام جورج از د ست اندرکاران اینتل گفت : درابتدا متذکر شدیم  این اشکال ممکن است موجب دوباره کاری اساسی درایوها شده و یا حتی بطور اساسی غیرقابل استفاده شوند ، با اینحال شرکت اینتل توانایی کار و تلاش برای رفع نقص نرم افزاری یادشده و تثبیت آنرا دارد.
وی افزود ، این اقدام خیلی سریع نخواهد بود و حدود دو هفته زمان نیاز دارد.
شرکت “اینتل” Intel Corporation  ، درسال ۱۹۶۸ میلادی در شهر “سانتا کلارا” واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا تاسیس شد.
این شرکت در زمینه صنعت نیمه هادیها ، تولید ریز پردازنده ها، فلش مموری ، تراشه های مادربرد (Motherboard Chipsets) ، کارت های اینترفیس شبکه و تراشه های بلوتوث فعالیت دارد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا