آغاز بکار کارگروه ساماندهی وضعیت اپراتور سوم

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با بیان اینکه این کارگروه متشکل از نمایندگان دولت ، مرکز پژوهش ها و نمایندگانی از کمیسیون صنایع مجلس خواهد بود ، اظهار داشت: اگرچه هدف این کارگروه فعالیت اجرایی نیست اما تلاش می شود برای تعیین اپراتور سوم تلفن همراه کشور در اسرع …

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با بیان اینکه این کارگروه متشکل از نمایندگان دولت ، مرکز پژوهش ها و نمایندگانی از کمیسیون صنایع مجلس خواهد بود ، اظهار داشت: اگرچه هدف این کارگروه فعالیت اجرایی نیست اما تلاش می شود برای تعیین اپراتور سوم تلفن همراه کشور در اسرع وقت به نتیجه مطلوبی دست یابیم.
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در کمیته مخابرات بر تجدید مزایده اپراتور سوم تاکید دارند، ادامه داد: کارگروه ساماندهی وضعیت اپراتور سوم به معنی مشاوره در کار این پروژه است.
مطهری با بیان اینکه بررسی وضعیت اپراتور سوم تلفن همراه به عنوان اولین دستور کار کمیسیون صنایع مجلس بعد از تعطیلات تابستانی قرار گرفته است ، گفت: با توجه به گذشت زمان انجام پروژه اپراتور سوم ، باید هر چه سریعتر وضعیت برنده این پروژه مشخص شود.
به گزارش موبنا علی اصغر یوسف نژاد مخبر کمیسیون صنایع و معادن وعلی مطهری رئیس کمیته مخابرات مجلس به عنوان دو تن نمایندگان مجلس در گارگروه ساماندهی وضعیت اپراتور سوم از سوی مجلس انتخاب شدند.
این کارگروه متشکل ازدوتن از نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس و همچنین نمایندگانی از وزارت ارتباطات خواهد بود که دراین هفته قرار است این نمایندگان نیز در این کار گروه مشخص  شوند.
براساس این گزارش ، کارگروه ساماندهی وضعیت اپراتور سوم  که در آخرین نشست اختصاصی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر ارتباطات دردستورکار قرار گرفته، با هدف ساماندهی به وضعیت این اپراتور تشکیل شده است.
برنده اپراتور سوم که قرار بود در تابستان امسال سیمکارت های خود را به بازارعرضه کند هنوز مشخص نشده واین پروژه قراراست برای تصمیم گیری مجدد به هیات دولت ارجاع شود.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا