افزون بر ۱۰ میلیارد بار مراجعه به سایت ها با استفاده از اپرا مینی

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتوموبایل” ،  مرورگر اپرا مینی – که می توان گفت قبلا شاید بیش از ۳ نفر اسم آنرا نشنیده باشند – دارای فن آوری است که کاربران گوشی تلفن همراه با استفاده از آن می توانند سایت های مختلف را جستجو و مشاهده کنند.اپرا بطور …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتوموبایل” ،  مرورگر اپرا مینی – که می توان گفت قبلا شاید بیش از ۳ نفر اسم آنرا نشنیده باشند – دارای فن آوری است که کاربران گوشی تلفن همراه با استفاده از آن می توانند سایت های مختلف را جستجو و مشاهده کنند.
اپرا بطور مرتب وهرماه گزارشی از عملکرد این مرورگر را با نام ” State of the Mobile Web” منتشر می کند. این گزارش شامل دیدگاهها و آمار مربوط به کشورهای مشخص و میزان استفاده از مرورگر یاد شده است.
درتازه ترین گزارش از عملکرد اپرا اعلام شد افزون بر ۱۰ میلیارد مراجعه به سایت های گوناگون در مدت یک ماه با استفاده از مرورگر اپرا مینی صورت گرفته است.
درگزارش ماه جاری – جولای – میلادی ( تیر – مرداد ) اپرا آمده است :
اپرا مینی ۲۶.۵ میلیون کاربر داشته که این تعداد ۴.۲ درصد از ماه قبل بیشتر بوده و نسبت به ماه ژوئن ( خرداد – تیر) سال ۲۰۰۸ میلادی  ۱۴۳ درصد افزایش داشته است.
 دراین ماه همچنین ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون بازدید از وب سایت های گوناگون صورت گرفته که نسبت به ماه می ( اردیبهشت – خرداد) ۸.۴ درصد افزایش داشته و نسبت به ماه ژوئن ( خردادد – تیر) سال ۲۰۰۸ میلادی  ۲۲۴ درصد افزایش را نشان می دهد.
همچنین دراین ماه ،  ۱۶۴ هزار و ۴۵۳ گیگابایت دیتا ازطریق سرورهای اپرا مینی به گوشی های همراه ارسال شده که درمقایسه با ماه می ( اردیبهشت – خرداد) افزایش ۵.۶ درصد داشته و در مقایسه با ماه ژوئن ( خرداد – تیر) سال ۲۰۰۸ میلادی ،  ۲۳۶ درصد بیشتر بوده است.
۱۰ کشوری که بیشترین میزان استفاده از اپرا مینی را دراین ماه داشتند عبارتند از: روسیه ، اندونزی ، هند ، چین ، اوکراین ، آفریقای جنوبی ، ایالات متحده آمریکا ، انگلیس ، لهستان و نیجریه .
همچنین ۱۰ وب سایت که بیشترین تعداد بازدید کننده را دراین ماه با استفاده از اپرا مینی داشتند عبارتند از :  google.com  ،  facebook.com ،   myspace.com  ،  wikipedia.org ، cnn.com ، youtube.com  ، yahoo.com ، my.opera.com ، nytimes.com  و accuweather.com .
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا