پیشتازی پست پیشتاز در بین سایر خدمات پستی

به گزارش سازمان خبری موبنا ، روابط عمومی شرکت پست اعلام کرد: میزان مراسلات پست پیشتاز در دولت نهم نسبت به چهار سال قبل از آن ۸۰ درصد رشد داشت و به این ترتیب اهداف برنامه چهارم در این بخش تحقق یافت. منطقه ۱۴ پستی تهران با جابه جایی ۵/۳۷ میلیون مرسوله ، استان خراسان …

به گزارش سازمان خبری موبنا ، روابط عمومی شرکت پست اعلام کرد: میزان مراسلات پست پیشتاز در دولت نهم نسبت به چهار سال قبل از آن ۸۰ درصد رشد داشت و به این ترتیب اهداف برنامه چهارم در این بخش تحقق یافت.
منطقه ۱۴ پستی تهران با جابه جایی ۵/۳۷ میلیون مرسوله ، استان خراسان رضوی با ۲۳ میلیون مرسوله و منطقه ۱۱ پستی با بیش از ۲۰ میلیون مرسوله به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
مناطق ۱۵ و ۱۶ پستی تهران و استان اصفهان نیز با جابه جایی نزدیک به ۱۹ میلیون مرسوله به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
براین اساس در راستای واگذاری امور به بخش خصوصی، پست پیشتاز توانست با واگذاری بیش از ۷۸ میلیون مرسوله پیشتاز به بخش خصوصی، ضمن کاهش هزینه‌های قبول، حجم زیادی از سرمایه‌گذاری های عمرانی را جهت ایجاد، احداث، خرید و تعمیرات در این بخش نیز کاهش دهد.
استان های خوزستان با بیش از ۷ میلیون و خراسان رضوی با ۵/۶ میلیون مرسوله بالاترین آمار واگذاری امور به بخش خصوص را دارا هستند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا