اروپایی ها سریعتر از آمریکایی ها پلتفرم های موبایلی را می پذیرند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از” بیزریپورت” ،  براساس پیش بینی های گروه موسوم به ” BIA/The Kelsey Group ” ، دربحث سرویس های موبایلی کاربران اروپایی نسبت به کاربران آمریکایی در صدر قراردارند.همچنین پیش بینی شده است درآمد حاصل از سرویس های جستجوی موبایلی موبایلی تا سال ۲۰۱۳ با رشد ۱۳۹ …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از” بیزریپورت” ،  براساس پیش بینی های گروه موسوم به ” BIA/The Kelsey Group ” ، دربحث سرویس های موبایلی کاربران اروپایی نسبت به کاربران آمریکایی در صدر قراردارند.
همچنین پیش بینی شده است درآمد حاصل از سرویس های جستجوی موبایلی موبایلی تا سال ۲۰۱۳ با رشد ۱۳۹ درصدی ، به ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو برسد .
همچنین درآمد حاصل از تبلیغات موبایلی تا سال ۲۰۱۳ با رشد ۱۳۸ درصدی به حدود یک میلیارد و یک صد  میلیون یورو افزایش یابد.
بااینحال ، پیش بینی شده است آمریکایی ها  درزمینه جستجوی موبایلی تاسال ۲۰۱۳ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورو( ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار) درآمد داشته باشند.
میزان درآمد تبلیغات موبایلی آمریکایی ها ۵۶۷ میلیون دلار و درآمد حاصل از جستجوی موبایلی محلی آنها نیز تاسال ۲۰۱۳ به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار برسد.
درتمامی زمینه های یادشده ، کاربران اروپایی و بویژه در غرب اروپا – پیشرو هستند و دلیل آن نیز افزایش وسایل موبایلی در این منطقه است.
اگرچه بیشتر آمریکایی ها از وسایل موبایلی استفاده می کنند ولی تعداد بسیاری از آنها از گوشی تلفن همراه صرفا بعنوان وسیله ای برای مکالمه تلفنی و یا تبادل پیام متنی با دوستانشان استفاده می کنند.
۱۳۱/۲۰
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا