سرویس موبایل دیتا ۵ برابر رشد می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتوموبایل” ،  درصورت تحقق رشد پیش بینی شده توسط نوکیا زیمنس ،  سرویس موبایل دیتا ترافیک سرویس صوتی موبایلی را پشت سرخواهد گذاشت.نوکیا زیمنس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد با ۵۰۰ میلیون کاربر موبایل دیتا قرارداد بسته است و چنانچه رشد سرویس دهی دراین …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتوموبایل” ،  درصورت تحقق رشد پیش بینی شده توسط نوکیا زیمنس ،  سرویس موبایل دیتا ترافیک سرویس صوتی موبایلی را پشت سرخواهد گذاشت.
نوکیا زیمنس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد با ۵۰۰ میلیون کاربر موبایل دیتا قرارداد بسته است و چنانچه رشد سرویس دهی دراین زمینه همچنان ادامه یابد ،  تا سال ۲۰۱۱ میلادی سرویس موبایل دیتا از ترافیک سرویس صوتی پیشی خواهد گرفت.
شبکه های نوکیا زیمنس انتظار دارد میزان ترافیک موبایل دیتا به ۴۰۰ ” پتا بایت” (petabytes) معادل ۴۰۰ میلیون گیگابایت،  برسد و این رقم تاسال ۲۰۱۱ با رشد ۵۰۰ درصدی به ۲ هزار پتابایت ( ۲ میلیارد گیگابایت) خواهد رسید.
به این ترتیب ، تا سال ۲۰۱۱ ترافیک موبایل دیتا ، ترافیک سرویس صوتی موبایلی را که تخمین زده می شود تا سال یاد شده به ۱۲۰۰ پتا بایت برسد ، پشت سرخواهد گذاشت.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا