ادغام اتحادیه دستگاه های مخابراتی و فروشندگان صوتی و تصویری منتفی است

“غلامحسین کریمی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون این اتحادیه کار تعمیرات و خدمات پس از فروش گوشی تلفن همراه را انجام می دهد و مجوز فروش این کالای ارتباطی را فعلا اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم یدکی برعهده دارد.وی افزود: تا کنون موضوع …

“غلامحسین کریمی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون این اتحادیه کار تعمیرات و خدمات پس از فروش گوشی تلفن همراه را انجام می دهد و مجوز فروش این کالای ارتباطی را فعلا اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم یدکی برعهده دارد.
وی افزود: تا کنون موضوع ادغام دو اتحادیه در هیچ اتحادیه، مجامع صنفی و وزارت بازرگانی مطرح نبوده است و انتشار این موضوع تنها از سوی اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم یدکی صورت گرفته بود.
کریمی با اشاره به اختلاف این دو اتحادیه تصریح کرد: مجوز پروانه فروش گوشی تلفن به فروشندگان این کالای ارتباطی تنها اختلاف این دو اتحادیه به شمار می آید.
این اظهارات در حالی بیان می شود که چندی پیش رئیس اتحادیه ا فروشندگان صوت و تصویری تلفن همراه از ادغام این دو اتحایده خبر داده بود.
“ابراهیم درستی” رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم یدکی نیز گفته بود: تنها این اتحادیه در بازار تلفن همراه کشور مجوز پروانه فروش گوشی تلفن همراه را برعهده دارد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا