کارمطالعاتی ” نسل آینده شبکه های مخابراتی” به پایان رسید

مهدی خدایی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار داشت: برخی تغییرات توسط مرکز تحقیقات در اسناد این پروژه  صورت گرفته و به وزارتخانه تحویل داده شده است.وی با اشاره به اینکه کارهای تحقیقاتی پروژه هایICT در این مرکز انجام می شود ، گفت: با آماده شدن تحقیقات پروژه ها، این اسناد در اختیارشرکت …

مهدی خدایی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار داشت: برخی تغییرات توسط مرکز تحقیقات در اسناد این پروژه  صورت گرفته و به وزارتخانه تحویل داده شده است.
وی با اشاره به اینکه کارهای تحقیقاتی پروژه هایICT در این مرکز انجام می شود ، گفت: با آماده شدن تحقیقات پروژه ها، این اسناد در اختیارشرکت ها مرتبط قرار می گیردو در صورت نیاز به تغییرات،  اسناد برای اصلاحات مجدد، دوباره به مرکز تحقیقات ارجاع داده می شود.
وی با تاکید بر تعامل میان بخش اجرایی و تحقیقاتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ،ادامه داد : اقدامات مطالعاتی پروژه گذاربه نسل آینده شبکه مخابراتی درمرکز تحقیقات تکمیل شده و به بخش مرتبط در وزارت ارتباطات ارائه شده است.
به گزارش موبنا طرح جامع نسل‌های آتی شبکه‌های مخابراتی (NGN)، هزینه سرمایه‌گذاری برای ارائه خدمات جدید را کاهش می‌دهد.سوییچ‌های این شبکه راهی برای گذار از شبکه‌های امروزی به شبکه‌های همگرای آینده خواهد بود.
این سوییچ‌ها یکپارچه‌سازی شبکه‌های تلفن عمومی (PSTN ) و بستر‌های داده‌ای  (IP) و (ATM ) را میسر می‌کنند.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا