شرکت های voip حاضر به تضمین مسائل امنیتی هستند

یک مدیر فعال در حوزه تلنف اینترنتی  در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: بر اساس قوانین جاری شرکت های voip   موظف به اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات هستند وهیچ نهاد قانونی به این شرکت ها اعلام نکرده است که برای اخذ مجوز باید به زیر ساخت مراجعه کنند.وی افزود: احتمال اینکه تا کنون ۱۱۵ شرکت …

یک مدیر فعال در حوزه تلنف اینترنتی  در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: بر اساس قوانین جاری شرکت های voip   موظف به اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات هستند وهیچ نهاد قانونی به این شرکت ها اعلام نکرده است که برای اخذ مجوز باید به زیر ساخت مراجعه کنند.
وی افزود: احتمال اینکه تا کنون ۱۱۵ شرکت voip بدون مجوز قانونی فعالیت می کردند، بسیاربعید است،  چرا که برخی از این شرکت ها مجوز فعالیت خود را ازشرکت دیتا و برخی دیگر از سازمان تنظیم مقررات اخذ کرده اند.
وی با اشاره به اینکه تا کنون هیچ نهاد مسئولی متولی قبولی قطعی ارتباط  شرکت های voip نبوده ، گفت: بهتر بود پیش از قطع ارتباط بین المللی ، به شرکت ها این موضوع را اعلام می کردند.
به گفته وی قطعی ارتباط شرکتهای voip  به مسائل امنیتی کشورمرتبط نیست چرا که آنها با رعایت قوانین امنیتی کشورحاضر به ادامه فعالیت خود خواهند بود.
این مقام مسئول افزود: درصورتی که وضعیت قطعی ارتباط بین الملل  شرکتهای voip به این صورت ادامه پیدا کند ،ورشکستگی همه آنها، مسئله ای جدی خواهد بود.
وی تصریح کرد: متاسفانه درحال حاضرشرکت زیر ساخت  تمایلی به خارج کردن  این بازار از انحصار خود ندارد و با این شرایط  توان رقابتی شرکت هایvoip  از بین خواهد رفت .
این مقام مسئول درخصوص حل مشکلات شرکت هایvoip گفت: درحال حاضر برای حل این موضوع پیگیری های لازم از سوی سازمان تنظیم مقررات در حال  انجام است.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا