۱۵۰ روستا در بوشهر تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفت

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، عبدالحسین افتخاری اظهار داشت : در حال حاضر تعداد دفاتر خدمات ارتباطی روستایی در سطح استان به ۱۹۱ دفتر رسیده است.وی افزود: مخابرات استان بوشهر هم اکنون آمادگی لازم را برای راه اندازی دفاتر جدید و رساندن آن ها به ۲۱۴ عدد دارد.مدیرعامل شرکت …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، عبدالحسین افتخاری اظهار داشت : در حال حاضر تعداد دفاتر خدمات ارتباطی روستایی در سطح استان به ۱۹۱ دفتر رسیده است.
وی افزود: مخابرات استان بوشهر هم اکنون آمادگی لازم را برای راه اندازی دفاتر جدید و رساندن آن ها به ۲۱۴ عدد دارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با بیان اینکه ۶۶۶ روستا در سطح استان وجود دارد گفت: تاکنون و با تلاش های صورت گرفته ارتباط رسانی به ۶۰۴ روستا عملیاتی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در سطح استان بوشهر ۴۰۲ روستای بالای ۱۰۰ نفر جمعیت وجود دارد که ۳۸۸ عدد از این تعداد از نعمت داشتن تلفن خانگی بهره مند شده اند.
افتخاری درباره پوشش تلفن همراه سراسری در روستاها نیز گفت: تاکنون ۳۳۶ سایت تلفن همراه در سطح استان نصب و راه اندازی شد که بیش از ۱۵۰ روستا را تحت پوشش خود قرار داده اند.
وی ادامه داد: به‌زودی، ۴۷ سایت BTS جدید در سطح جاده های استان راه اندازی می شود که به واسطه آن، تعداد زیادی از روستاها تحت پوشش شبکه تلفن همراه سراسری قرار خواهند گرفت.
افتخاری با بیان اینکه جمعیت روستایی استان بوشهر، ۳۲۰ هزار نفر است، تأکید کرد: بیش از ۵۰ هزار سیم کارت تلفن همراه در اختیار روستائیان قرار دارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با اشاره به اقدامات در دست اجرا برای واگذاری سیم کارت های تلفن همراه روستایی تصریح کرد: تا پایان سال جاری ۱۱۰ عدد سایت تلفن همراه برای این منظور نصب و راه اندازی خواهد شد که به واسطه آن ۲۹۰ روستا تحت پوشش شبکه تلفن همراه روستایی قرار خواهند گرفت.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا