گوگل با مایکروسافت و اپل رقابت می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اوایل هفته جاری گوگل اعلام کرد که در حال توسعه نرم افزاری برای رایانه های شخصی بر پایه مرورگر کروم است که با ویندوز مایکروسافت و پلتفورم OS X اپل رقابت کند.اریک اشمیت، مدیر اجرایی گوگل در کنفرانس فناوری و رسانه ای اعلام کرد …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اوایل هفته جاری گوگل اعلام کرد که در حال توسعه نرم افزاری برای رایانه های شخصی بر پایه مرورگر کروم است که با ویندوز مایکروسافت و پلتفورم OS X اپل رقابت کند.
اریک اشمیت، مدیر اجرایی گوگل در کنفرانس فناوری و رسانه ای اعلام کرد که تولید کنندگان رایانه می توانند محصولاتشان را از اواخر سال جاری با استفاده از سیستم عامل کروم روانه بازار کنند.
البته گوگل از شرایط اقتصادی کنونی به شدت نگران است و اگر چه نسبت به شرکت های رسانه ای و فناوری از شرایط بهتری برخوردار است می گوید در حالی که بدترین شرایط اقتصادی پشت سر گذاشته شده اما هیچ علامتی از بهبود فوری در این جریان دیده نمی شود.
گوگل که جایگاه شماره یک را در میان مرورگرها دارد امیدوار است سیستم عامل جدیدش نیز از جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد و در رقابت با رقبای قدرتمندی چون مایکروسافت و اپل به پیروزی دست یابد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا