معرفی گوشی های پرفروش طی هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات بالا و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی ۳۱۲۰ نوکیا که به بهای ۱۱۸ هزار تومان به فروش می رسد در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات بالا و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی ۳۱۲۰ نوکیا که به بهای ۱۱۸ هزار تومان به فروش می رسد در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی ۲۴ MB ، حافظه جانبی microSD  TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی ۳۱۲۰ نوکیا به شمار می آید.
مدل های  XpressMusic  5800 ، N85  و N96 که به بهای ۳۲۰ ، ۳۹۵ و ۵۱۰ هزار تومان به فروش رسید طی هفته ای که گذشت، در بازار به عنوان گوشی های خوش فروش در بازار معرفی شد.
دراین میان گوشی W595 سونی اریکسون طی هفته ای که گذشت به عنوان پرفروشترین گوشی این برند در بازار معرفی شد.
این گوشی که به بهای ۲۰۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت از امکاناتی نظیر دارای صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد.
در این میان گوشی های T700 ،S500 و K810 سونی اریکسون نیز به عنوان گوشی های خوش فروش معرفی شد.
این سه مدل گوشی به ترتیب به بهای ۱۹۰ ، ۱۲۷ و۱۸۶ هزار تومان به فروش می رسد.
گوشی Touch Viva اچ تی سی به عنوان پرفروش ترین مدل این برند در  بازار تلفن همراه طی طی هفته ای که گذشت در بازار معرفی شد.
این گوشی که به بهای ۲۶۸ هزار تومان به فروش می رسد دارای صفحه نمایش TFT لمسی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپکسسلی نیز از مشخصات فنی گوشی Touch Viva به شمار می آید.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا