مشتریان لنوو ویندوز ۷ را رایگان دریافت می کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی مگزین، لنوو اعلام کرده کاربرانی که از تاریخ ۲۶ ژوئن سال قبل تا ۳۱ ژانویه امسال مبادرت به خرید لپ‌تاپ‌های مبتنی بر نسخه‌های خانگی، تجاری و نهایی ویندوز ویستای این شرکت ‌کنند، می‌توانند ویندوز ۷ را رایگان به‌روز کنند.برنامه جدید لنوو، تنها به کاربران …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی مگزین، لنوو اعلام کرده کاربرانی که از تاریخ ۲۶ ژوئن سال قبل تا ۳۱ ژانویه امسال مبادرت به خرید لپ‌تاپ‌های مبتنی بر نسخه‌های خانگی، تجاری و نهایی ویندوز ویستای این شرکت ‌کنند، می‌توانند ویندوز ۷ را رایگان به‌روز کنند.
برنامه جدید لنوو، تنها به کاربران خانگی و کسب‌وکارهای کوچک محدود می‌شود و مشتریانی که بیش‌تر از ۲۹ لپ‌تاپ از این شرکت خریداری کنند،‌ مشمول این تسهیلات نخواهند شد.
لنوو در حقیقت دومین شرکت سازنده کامپیوتر است که طی چند روز گذشته، برنامه به‌روز رسانی ویندوز را اجرا کرده است. پیش از این شرکت HP اعلام کرده بود که هر کاربری که از هم‌اکنون تا ۲۲ اکتبر سیستم جدید این شرکت را خریداری کند، می‌تواند ویندوز ۷ را به طور رایگان به‌روز کند.
از طرف دیگر، مایکروسافت نیز کاربران خود را تحت فشار قرار داده که هر چه سریع‌تر نسخه جدید ویندوز این شرکت را به‌روز کنند. این شرکت اعلام کرده که برای کاربرانی که کپی ویندوز ۷ را پیش خرید کنند، تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است.
مایکروسافت همچنین برای تشویق فروشندگان کامپیوترهای شخصی، زمانی را معین کرده که در آن می‌توانند به‌روز رسانی ویندوز ۷ را به صورت رایگان انجام دهند.
در حقیقت مایکروسافت و فروشندگان کامپیوترهای شخصی امیدوارند که طبق این برنامه به جای اینکه تا انتشار ویندوز ۷ صبر کنند، در فصل تابستان، سیستم‌های جدید مبتنی بر ویندوز ۷ خود را به فروش برسانند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا