اتصالات شبکه نسل سومی تلفن همراه امارات را ارتقا داد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “سلولار نیوز” ،  با ارتقای این شبکه ،  سرعت دانلود دیتا شبکه پهن باند موبایلی این کشور به ۴/۱۴ مگابیت برثانیه رسید.یکی از مدیران ارشد  اتصالات امارات گفت ،  شرکت اتصالات ساختار اصلی استفاده از فیبر نوری را در سطح ملی کامل کرده است و همین …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “سلولار نیوز” ،  با ارتقای این شبکه ،  سرعت دانلود دیتا شبکه پهن باند موبایلی این کشور به ۴/۱۴ مگابیت برثانیه رسید.
یکی از مدیران ارشد  اتصالات امارات گفت ،  شرکت اتصالات ساختار اصلی استفاده از فیبر نوری را در سطح ملی کامل کرده است و همین اقدام موجب ارایه سرویس با ظرفیت به مراتب بیشتر از قبل شده است تا حدی که با قاطعیت می توان گفت سرعت شبکه به ۴/۱۴ مگابیت برثانیه رسیده است.
درماه مارس ( اسفند – فروردین) سال جاری میلادی ، اتصالات اعلام کرد موفق شده است مرحله اصلی و کلیدی نقشه راهش را در ارایه سرویس شبکه پرسرعت HSPA به همراه ایجادسیستم اتصال پهن باند موبایلی در خاورمیانه تکمیل کند که این اقدام موجب ارایه سرویس دانلود با سرعت ۲۱ مگابیت برثانیه می شود.
 با اجرای مرحله آزمایشی این مرحله  در امارات عربی متحد ه ،  شرکت ” تلکو” ( Telco ) سرعت دانلود معادل ۳۷/۲۰ مگابیت برثانیه را ثبت کرد.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا