گوشی های پرفروش در بازار امروز تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی  ۳۶۰۰ اسلاید نوکیا توانست با گارانتی رسمی و با قیمت ۱۷۵ هزار تومان در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت از ویژگی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی  ۳۶۰۰ اسلاید نوکیا توانست با گارانتی رسمی و با قیمت ۱۷۵ هزار تومان در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت از ویژگی های اصلی گوشی ۳۶۰۰  اسلاید به شمار می آید.
در این میان گوشی ۵۸۰۰ ، N85 و ۷۶۱۰ که به ترتیب با گارانتی رسمی با قیمت ۳۲۰ ، ۴۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد در لیست گوشی های خوش فروش این برند جای گرفت.
گوشی W980 سونی اریکسون که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۰۸ هزار تومان فروخته می شود، توانست مقام پرفروش ترین گوشی این برند در بازار امروز تلفن همراه را به خود اختصاص داد.
این مدل تاشو سونی اریکسون دارای صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی است.
گوشی های W902 و W960 که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۷۵ و ۲۵۰ هزار تومان به فروش می رسد توانست در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
گوشی S8300 سامسونگ که با گارانتی رسمی به بهای ۴۳۰هزار تومان به فروش می رسد در لیست پرفروشترین های این برند معرفی شد.
صفحه نمایش لمسی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی از ویژگی های اصلی گوشی S8300 این برند به شمار می آید.
گوشی E1125 سامسونگ نیز با قیمت فروش ۴۱ هزار تومان توانست مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد و در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
مدل  Touch Diamond2 اچی تی سی به دلیل افزایش تقاضا توانست مقام پرفروش ترین مدل این برند را از آن خود کند.
این مدل گوشی اچ تی سی هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۶۱۰ هزار تومان می رسد.صفحه نمایش لمسی TFT،  دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی  و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash از ویژگی های اصلی گوشی  Touch Diamond2 اچ تی سی به شمار می آید.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا