معرفی گوشی مدل W902 سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در ابعاد ۱۱۰ در ۴۹ در ۷/۱۱ میلیمتر ساخته شده و دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.دوربین به کار رفته در این گوشی یک دوربین پنج مگاپیکسلی می باشد که به فلاش LED و قابلیت اتوفوکوس مجهز است. این دوربین به کاربران امکان می‌دهد با …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در ابعاد ۱۱۰ در ۴۹ در ۷/۱۱ میلیمتر ساخته شده و دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
دوربین به کار رفته در این گوشی یک دوربین پنج مگاپیکسلی می باشد که به فلاش LED و قابلیت اتوفوکوس مجهز است.
 این دوربین به کاربران امکان می‌دهد با سرعتی برابر با ۳۰ فریم در ثانیه و رزولوشن QVGA فیلم بگیرید. تصاویر آن اندازه‌ای برابر با ۱۹۴۴ در ۲۵۹۲ پیکسل دارند.
دوربین دیگری هم برای مکالمه‌های تصویری ارایه شده که آن هم کیفیت خوب و مطلوبی دارد.
این گوشی ۸/۹۹ گرمی، در رنگ بندی متنوع در بازار عرضه شده است.
 این گوشی از جمله مدل‌هایی است که به راحتی در جیب یا کیفت‌های کوچک شما جا می‌شود.
صفحه نمایش به کار رفته در W902 یک نمایش‌گر ۲/۲ اینچی ۲۵۶ هزار رنگی است که با رزولوشن QVGA کار می‌کند.
حافظه داخلی گوشی W902 سونی اریکسون ۲۵ مگابایتی است که توسط مموری کارت Memory Stick Micro M2 تا هشت گیگابایت ارتقا می یابد.
باتری مصرفی آن نیز یک باتری لیتیوم ۹۳۰ میلی آمپری نوع BST-38 است که حداکثر برای مدتی برابر با ۹ ساعت در حالت مکالمه‌ی مفید و ۳۸۰ ساعت حالت استندبای عمر می‌کند.
گوشی همراه سونی اریکسون مدل W902 کیفیت ساخت خوبی دارد و خوش‌دست است. بدنه‌  این گوشی از نوعی پلاستیک مرغوب و محکم ساخته شده است.
گوشی W902 سونی اریکسون در بازار تلفن همراه تهران با گارانتی متفرقه به بهای ۲۸۰ هزار تومان به فروش می رسد و تا کنون نیز مورد استقبال اکثر مشتریان ایرانی قرار گرفته است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا