گوشی هوشمند دل در راه بازار

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، به نظر می رسد دل آخرین شرکتی است که به بازار تلفن همراه وارد می شود و هنوز شروع به کار نکرده، شرکت اپل دست به کار شده و گوشی نسل سومی دیگری با نام iPhone 3G S را تا ماه آینده روانه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، به نظر می رسد دل آخرین شرکتی است که به بازار تلفن همراه وارد می شود و هنوز شروع به کار نکرده، شرکت اپل دست به کار شده و گوشی نسل سومی دیگری با نام iPhone 3G S را تا ماه آینده روانه بازار می کند.
شرکت دل در صدد است این گوشی هوشمند خود را پیش از پایان سال جاری میلادی روانه بازار کند اما جزییات آن را هنوز ارایه نداده است.
تصاویری که در یک وب سایت چینی منتشر شده است نشان می دهد که این گوشی از سیستم عامل اندرویید گوگل پشتیبانی می کند.
این تصاویر نشان می دهد که گوشی هوشمند دل از صفحه نمایش لمسی برخوردار است و گوشی های T-Mobile G1 یا Omnia  سامسونگ و آیفون را یادآور می شود، اما مشخص نیست که این گوشی همانند T-Mobile G1 و Omnia دارای صفحه کلید کامل و کشویی است.
به نظر می رسد در ساخت این گوشی اتفاق خاصی نیفتاده و از ویژگی جدیدی برخوردار نیست زیرا احتمال می رود که یا از ویندوز موبایل یا اندرویید پشتیبانی کند.
در ماه مارس شرکت دل پروژه ساخت این گوشی هوشمند را متوقف کرد زیرا به لحاظ طراحی خیلی خوب نبود و اپراتورهای بی سیم هم از همکاری با شرکت دل منصرف شدند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا